8 תשובות
את יכולה, עדיף שלא
בעיקרון עדשות זה לא תמיד מומלץ אבל אם את רוצה אז כן. תעשי מה שבאלך
פשוט קחי בחשבון שזה יכול גם להרוס את הראייה..
כן למה לא
עדיף שלא
שואל השאלה:
מפחדת שיהיה לי זיהום למרות שבגיל 18 אני עושה ניתוח
כדי שתוכלי בגיל 18 לעשות לייזר את צריכה שהמספר שלך יהיה יציב לפחות שנתיים.
בקשר לעדשות, אם המספר נמוך אז לא מומלץ.
כי אחרת הניתוח לא יצליח והמספר יחזור מהר מאוד
שואל השאלה:
למה?