4 תשובות
אל תדאגי
אחות יקרה,
אני לא יודעת עד כמה את רוצה להסתמך על קלפים. זה משהו חומרי, כמו כל מה שהדור הזה רוצה.
אני לא יודעת עד כמה את רוצה להסתמך על קלפים. זה משהו חומרי, כמו כל מה שהדור הזה רוצה.
טארוט זה כן משהו שאני אישית מאמינה בו,
אבל בטח ובטח שזה לא אמין דרך אתר מפוקפק באינטרנט.
אבל בטח ובטח שזה לא אמין דרך אתר מפוקפק באינטרנט.
צריך לדעת לפרש את מה שמקבלים בטארוט. כשאת שואלת לבד ולא אצל מישהי מקצועית, יכול להיות שתקבלי דברים שליליים שלא תצליחי להבין או שיצאו לך מסרים שגויים ומטעים. אם את רוצה קריאה נכונה ולהבין מה שקיבלת, ממליצה לך לשאול מישהי מקצועית.
אנונימית
באותו הנושא: