10 תשובות
עובר כל גבול
אפשר לשנוא אותה אבל לא לאחל דברים
צודק באמת מזעזע סוף כל סוף היא בן אדם
ממש נורא. זאת לא הדרך לעשות דברים
נוראי. היא עשתה טעויות, ומלא אבל לאחל למישהו מוות, לשלוח להורים שלה איומים וברכות שלא הייתי מאחלת לאנשים הכי שנואים עליי זה נוראי. אנשים לוקחים דברים יותר מדי קשה ויותר מדי ברצינות, היא בן אדם שכל החיים שלה לפניה ולא נותנים לה אפילו הזדמנות לתקן את מה שהיא עשתה.
שואל השאלה:
אני מרחם עליה שהיא צריכה לקרוא את זה עכשיו. מאחלים לה מוות כי היא אמרה לבר "אימא בושה"? אתם פי אלף יותר גרועים. היא בסך הכל מעצבנת לפעמים וכנראה מתמודדת עם בעיות נפשיות. אני לא חושב שהיא בן אדם רע כל כך.
למי אכפת יש גם נאצים בטלגרם שמאחלים לנו למות
אנשים כותבים וימשיכו לכתוב אין שום דרך לעצור את זה
*רוב* מה שאומרים מוצדק לדעתי היא אמרה דברים באח שהם פשוט מזעזעים אם זה כשהיא אמרה לבר אמא בושה ואם זה מתי שהיא זלזלה בבנות שהוטרדו מינית ויש עוד הרבה דברים, לא יכולה לסבול אותה אבל עם כמה שאני לא אוהבת אותה יש דברים שלא מאחלים כמו מוות והשוואה להיטלר אפשר לאמר דברים במידה מסוימת
^^^ כשאומרים לאמא אמא בושה זה הדבר הכי פוגע בעולם בשבילן
שואל השאלה:
^^לא מוצדק בשום צורה.
היא בת אדם לאפשר לשנוא אבל לא דברים כאלה
אנונימית