5 תשובות
שואל השאלה:
יש לך תמונה של השיער?
יש לך תמונה של השיער?
אנונימית
אני הולכת לכיור ופותחת את המים בזרם שנוח לי, המים פושרים כזה, לוקחת מים עם הידיים ושמה על השיער תוך כדי שאני מסרקת את השיער בעזרת האצבעות. לאחר מכן אני שמה את הקרם לשיער שלי ומשתדלת שרוב השיער יהיה מרוח בקרם כדי שהשיער לא יתנפח או יראה לא טוב, אני שמה את הקרם ומסרקת את השיער גם בשלב הזה עם האצבעות.
כל התהליך הזה לוקח לי מקסימום 5 דקות.
כל התהליך הזה לוקח לי מקסימום 5 דקות.
שואל השאלה:
אז אץ ישנה את צמה?
אז אץ ישנה את צמה?
אנונימית
מרטיבה בכיור ולוקח לי בערך 20-30 דק
כן.
אחרי שאני מתקלחת אני שמה מגבת ראש, אסור להשאיר אותה על הראש מעל ל 30 דקות, כי זה לא בריא לשיער.
אחרי זה אני מסרקת את השיער היטב, אומנם המגבת ראש לא גרמה לשיער להתייבש עד הסוף אבל השיער לא יטפטף לך.
השיער טיפה רטוב ולכן כדאי לעשות צמה, בלי קוקו, ולישון איתה.
השיער שומר קצת על הק=רטיבות ועל הלחות ובקושי יש קשרים.
אחרי שאני מתקלחת אני שמה מגבת ראש, אסור להשאיר אותה על הראש מעל ל 30 דקות, כי זה לא בריא לשיער.
אחרי זה אני מסרקת את השיער היטב, אומנם המגבת ראש לא גרמה לשיער להתייבש עד הסוף אבל השיער לא יטפטף לך.
השיער טיפה רטוב ולכן כדאי לעשות צמה, בלי קוקו, ולישון איתה.
השיער שומר קצת על הק=רטיבות ועל הלחות ובקושי יש קשרים.