5 תשובות
הנדסה לאחור זה תחום שיותר שייך לאבטחת מידע, לדעתי זה פחות דורש תואר אלא יותר פרקטיקה. אם בכל זאת אתה ממש רוצה ללכת לאוניברסטיה, אז אפשר ללכת על משהו שיש בו אלגוריתמים.
עדיף לשאול אנשים שבאו מהתחום, אני לא אחד מהם
שואל השאלה:
למה כזה קשה ללמוד הנדסה לאחור מאפס? הכל מבולגן לא יודע ממנ להתחיל
למה כזה קשה ללמוד הנדסה לאחור מאפס? הכל מבולגן לא יודע ממנ להתחיל
אני בעיקרון לומד כרגע דברים אחרים באבטחת מידע, אבל כן רוצה בהמשך להיכנס חזק יותר בהנדסה אחורית.
ממעט הידע שיש לי - צריך ללמוד את שפות התכנות c ואסמבלי ולהכיר כלי debugger ללמוד לעבוד איתם לקרוא את הבינארי וכו'.
ושוב - אל תסתמך על הידע שלי בנושא הזה. אני בכלל לומד סייבר בנושאים אחרים נכון לעכשיו.
ממעט הידע שיש לי - צריך ללמוד את שפות התכנות c ואסמבלי ולהכיר כלי debugger ללמוד לעבוד איתם לקרוא את הבינארי וכו'.
ושוב - אל תסתמך על הידע שלי בנושא הזה. אני בכלל לומד סייבר בנושאים אחרים נכון לעכשיו.
שואל השאלה:
אמרו לי שעדיף להתחיל מפייטון כי c קשה
אמרו לי שעדיף להתחיל מפייטון כי c קשה