3 תשובות
אם הודעת מראש אני חושבת שהכל בסדר. בכל אופן זה לא נראה לי נכון לחייב על תור שלא בוצע
כן כמובן
אם לא הודעת לפחות יום-יומיים מראש כניראה שיחייבו אותך (בכל זאת.. זה זמן מבוזבז)
אנונימית
רופא בקופה לא מחייבים. רופא פרטי אולי יש כאלה שכן