5 תשובות
להיות בטלפון זה לא טוב לעיניים לפני שנרדמים וגם אחריי שהיית בטלפון יהיה לך קשה להירדם
אנונימית
עדין שלא כי טלפון מעורר אותך
עדיף לפני שנדמים אני חושב
עדיף שהחלטת שאתה רוצה לישון, לא יודעת מתי חייב אבל
עדיף ממש לפני שנרדמים אבל ביננו אין מה לעשות עם זה חחח
לרוב אני פותח את הטלפון אחרי שאני לא מצליח להירדם