8 תשובות
לא
רוב התלמידים שעולים כרגע לכיתה יא הם 15/16, אפשר להוציא רישיון רק בגיל 17.
שואל השאלה:
16.9
16.9
אנונימית
אני עכשיו סיימתי יב ואין לי
לרובם אין. מקרים נדירים. יש לי חברה שנשארה שנה יכלה להוציא שעלינו ליא, בחופש, היא בחרה שלא
לא
לו
לא
אנונימית
באותו הנושא: