התחברות
הרשמה
שברתי את היד וחודש הבא יש לי תחרות גלישה ואני מת להשתתף בה אבל הרופא אמר שזה לא אפשרי, מה עושים ?
1 באוגוסט 2022, 23:51
גלישה
תחרות
2 תשובות
נחים
ק
קיםהיפה
זה מבאס נורא זה קרה לי פעם אין ממש מה לעשות פשוט נחים
B
Bambiiii
באותו הנושא:
הייתי צמחונית שנה וארבעה חודשים ועכשיו שברתי את הצמחונות עם דג בבקשה כנסו לשאלה
לפני בערך 8 חודשים שברתי את הקרסול וקרעתי רצועה חלקית.
שברתי שיא ועליתי 5 קילו בחודש גאים בי?
שברתי את הרגל שבוע שעבר ואני עם גבס וקביים ואני מרגיש ש..
שברתי את היד לפני חודש והיום הורידו לי תגבס ושמו תחבושת
יש לי תחרות בעוד חודש ואני מחלימה מלפני חודש אז כשאני טסה אני עדיין צריכה לעשות בדיקה וגם לפני התחרות?
אז שברתי את הרגל ואני צריכה להיות עם גבס וקביים חודש וחצי
שברתי את היד בחודש נובמבר בהיכל הקרח בחולון
שברתי תיד לפני חודש וחצי ועדיין כואב לי כשאני מזיז אותה
שברתי תיד אז לא אהיה בחדכ חודש מה יקרה לשרירים שלי?
מישהי שברה אותי לפני שלושה חודשים בערך ואני לא מצליח להתגבר