24 תשובות
את לא חייבת להם דין וחשבון מגיע לך לעקוף
שואל השאלה:
מולקולות זה בדיוק מה שאנשים חושבים שאם לא רואים שאני נכה זה אומר שאין לי זכויות
מולקולות זה בדיוק מה שאנשים חושבים שאם לא רואים שאני נכה זה אומר שאין לי זכויות
אנונימית
שואל השאלה:
אני עוד שנייה בוכה פה
אני עוד שנייה בוכה פה
אנונימית
כי אנשים מאוד יתעצבנו שעוקפים אותם בתור, זה משהו עקרוני, ואם את לא תסבירי הם ימשיכו לכעוס, אף אחד פה לא מנסה לחשוב למה את עושה את זה
תמשיכי לעקוף את לא חייבת להם כלום
שואל השאלה:
סליחה ,
אז עכשיו אני צריכה לפרט להם תסיבות שלי
סליחה ,
אז עכשיו אני צריכה לפרט להם תסיבות שלי
אנונימית
את ממש לא צריכה לפרט יש לך פטור את לא חייבת לאף אחד כלום
לא לפרט שום דבר פשוט להראות להם את התו ולשים ז*ן ענק על כולם איכ אנשים מגעילים
יש אנשים שסתם עוקפים בתור בלי סיבה
הם לא יכולים לדעת שיש לך תו נכה
הם לא יכולים לדעת שיש לך תו נכה
אנונימית
שואל השאלה:
נכון ,איכ אני פשוט בהלם
נכון ,איכ אני פשוט בהלם
אנונימית
אז אם את לא רוצה שיצעקו עלייך לפחות תסבירי כי איך הם ידעו בשבילם את סתם עוד מישהי שעוקפת
שואל השאלה:
לא,אבל זה לא אנשים שסתם ראו אותי עוקפת אני הראתי להם את התו
לא,אבל זה לא אנשים שסתם ראו אותי עוקפת אני הראתי להם את התו
אנונימית
תתעלמי מהם, ואם את לא מתביישת אז תגידי להם על התו נכה ואז הם יסתמו(רק אם בא לך כן), בהצלחה לך❤
תקשיבי תמשיכי לעקוף יש לך את האפשרות ואת הסיבה את לא חייבת להם דין וחשבון
^^^אז תצעקי עליהם בחזרה כי זה לא יפה שהם ככה צועקים עליך למרות שהראת להם את זה(איזה חצופים הם)
להציג את התו
אל תפגעי מרשעים, תנצלי את ההזדמנות להתפלל על משהו, זו עת רצון גדולה מתי שצועקים על אדם והוא לא פוגע בחזרה
הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, עושים מאהבה ושמחים בייסורים, עליהם הכתוב אומר ''ואוהביו, כצאת השמש בגבורתו"
וכן
''תולה ארץ על בלימה'' - על מי שבולם פיו בשעת מריבה
אדם שפוגעים בו ולא פוגע חזרה הוא אדם עצום, ויש הרבה סיפורים שהברכות שאנשים בירכו בזמנים כאלו התקיימו בצורה ניסית
את מראה את האישור - ועשית את שלך. אם למישהו יש בעיות אל תגיבי תני לו לצעוק ולאכול את עצמו, בהצלחה רבה.
אל תפגעי מרשעים, תנצלי את ההזדמנות להתפלל על משהו, זו עת רצון גדולה מתי שצועקים על אדם והוא לא פוגע בחזרה
הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, עושים מאהבה ושמחים בייסורים, עליהם הכתוב אומר ''ואוהביו, כצאת השמש בגבורתו"
וכן
''תולה ארץ על בלימה'' - על מי שבולם פיו בשעת מריבה
אדם שפוגעים בו ולא פוגע חזרה הוא אדם עצום, ויש הרבה סיפורים שהברכות שאנשים בירכו בזמנים כאלו התקיימו בצורה ניסית
את מראה את האישור - ועשית את שלך. אם למישהו יש בעיות אל תגיבי תני לו לצעוק ולאכול את עצמו, בהצלחה רבה.
^תכלס, נראה לי באמת ששווה לך להקשיב לו מאשר להקשיב לי, באמת תבקשי בקשה וזה יעבוד לך (רק אם את לא מחזירה להם)
אז אם הראת את התו זה סיפור אחר, תתעלמי מהם
גם לי יש. תראי לכל הצועקים את התו! זה חור מדינה!!!
לשים אלף קילו ז ולהמשיך בשלך אל תיכנסי לריבים עם אנשים בכל מקרה זה לא ישנה משהו תו נכה זה זכות קדימה כביכול
שימי פס עליהם!!! תראי להם את התו ואת לא חייבת לאף אחד כלום
תגידי שיש לך תו נכה
תגידי שאת נכה
מפגרים. תתקדמי ושימי פס. יש לך תו נכה, מותר לך. שישתו מים קרים!
באותו הנושא: