6 תשובות
מתרגלים כמו טמפון
וזה שווה את זה לדעתי
וזה שווה את זה לדעתי
מתרגלים
אז אל תעשי ציפורניים הכי יפה טבעי
אחותי, שאלת חיי.
אין לי מושג איך אפשר לתפקד עם זה. אני מסתפקת בלמרוח לק לבד, זה גם אחלה תרפיה.
אין לי מושג איך אפשר לתפקד עם זה. אני מסתפקת בלמרוח לק לבד, זה גם אחלה תרפיה.
מתרגלים
מתרגלים לזה
זה לא נוח תמיד
אבל יפה
זה לא נוח תמיד
אבל יפה
באותו הנושא: