75 תשובות
תספורת פאק בוי
פיטריה
אנונימית
low taper
או mid fade
גלח הכי וואו או פשוט שהשיער לצד כזה גם יפה
השיער הטבעי שלו, לגבי תספורת אז התספורת שהכי מחמיאה לו לפנים, שהוא הכי אוהב, זה שונה ומשתנה.
I:
פאק בוי הכי מגניב
אנונימית
אני מופתע מהבנות כאן לטובה. יפה יפה.

לתשובה, כי צריך לענות.
פאק בוי, אפילו שאתה לא פאק בוי.
גאלחח כמובן
לאונרדו דיקפריו
רק לא גלח
בסגנון הזה.
פשוט שיהיה ארוך
אנונימית
שיער פרוע מתולתל כזה שלא הסתפר איזה שנתיים מושלן
איכ ממש לא
אני לא סובל תספורות כאלו
תספורת של פאק בוי
איכ מי אוהב שיער
כמו ההוג רידר רק עם שיער בצדדים
אנונימי
לאונרדו דיקפריו כזה
אנונימית
איכ פאק בוי מה אתם כבשים?
פאק בוי קל
בלורית, זה מה שיש לי
מוחמא מהתגובות
(יש לי שיער מתולתל על המצח כזה)
כמו של ווילבור (,:
לא יודעת איך קוראים לזה
בסגנון הזה
ג'וני דפ
פשוט ארוך
מה שהוא חושב שזה יפה עליו , כלומר לכל בן אדם יש את הלוק שמתאים לו
מולט
מולט
פאק בוי
משהו כזה
זה ממש יפה בעיניי
ויש לי כזה לול
שיער ארוך.
כל אחד מה שהוא חושב
אני בן ואני חושב שזו התספורת הכי יפה
אנונימי
זה הכי יפה אתם לא מבינים איזה יפה זה
אנונימי
לדעתי הכי יפה מתולתל גלי כזה, שזה כל הראש, ותספורת עם בלורית כזו כמו של נסיכים לול
זוג פאות בלונדיניות מתבדרות ברוח,ולבת צמה בלונדית או כל צבע
שיער פרוע גליי כזה ייעאואיא
פשוט ארוך ופרוע, או חלק, בכללי כל תספורת שהיא לא קצוצה ורק ארוכה זה ממש מושך.
מתולתל מבולגן זה החיים
או בכללי מבולגן
messy hair
אנונימית
אה כן- כמו של הארי פוטר. זו התספורת המושלמת.
מתולתל אמאל'ה
או גלח כזה או דרוג
קוקו עם גלאח בצדדים
באמת שיער של פאקובי זה טוב? חשבתי שלא אוהבים אותו הרבה
שיער ארוך יש לי חולשה לבנים עם שיער ארוך אבל ארוך מהכתף ומטה
כמו של הארי פוטר בסרט החמישי נראלי
לא צוחקת אני יודעת שאני משוחדת אבל ליטרלי השיער של קיט קונור נראה נפלא
כל אחד שאמצא שיש לו שיער כזה אני כנראה אחשוב שהוא נראה טוב
buzz cut
אנונימית
שמתי פה כמה הכל יחסית רגיל וזה הכי יפה
לא אוהבת את המוגזמם או יותר מדיי תלתלים או להפך גלח

https://www.pinterest.com/pin/3025924741303037/
https://www.pinterest.com/pin/3377768462531310/
אנונימית
גאלח ושפם זה וואו
פאק בוי כזה ומולט
בלורית
מולט. מולט זאת התספורת הכי יפה גברים נשים חייזרים לא משנה מה המגדר שלך, מולט זה הדבר הכי יפה ביקום
פאק בוי
שיער ארוך מאוד בכל הראש.
man knot חד משמעי
אנונימי
שער ארוך
וואי כל הבנות פה רק גברים אסייתים כאילו מה הקטע זה חמוד אבל לא הכי יפה בארץ בואו תגזימו
אני מסתפר נגיד תספורת רגילה לא צריך משהו מטורף עכשיו
יש לי שיער של פאק בוי על התחת עם זה עוזר?
אנונימי
פיטוריה זה סקסי רצח
רק לא מולאט
טוב אני עם פאקינג גלח והופתעתי לטובה
הייתי אומר גלח כי זה נראה מאוד יפה עליי
כל השאר מכוער עליי אבל אני חתיך אש אז גלח
זה היה ציני חלאס עם המינוסים תודה רבה
יום טוב לכם
תלתלים זה סביר מינוס
רציתי לעשות תלתלים אבל לא מתאים לי
אני אוהב גלח
התשובה היא גלח
כן
כאילו פעם הייתי מגזים בתספורות
כיום אני פשוט יותר
לא באמת פשוט יותר פשוט הספר סיפר אותי מכוער אז עשיתי גלח
קיצור מסובך = לא יפה
ארוך = יפה אבל תלוי באיזה סוג שיער
יפנים = בנות לא להזיל ריר עליהם ולא לתת לי מינוסים כי אחי מה לעזאזל אוקיי הם יפנים הם חתיכים אבל הידעת? יותר מ90% מהבנים לא יפנים! תעברו כבר!
קיצור התשובה היא גלח לדעתי
שהשיער שלהם למעלה