5 תשובות
תודה זה תומך בי מאוד או רק תודה וסמיילי מסמיק
שואל השאלה:
אוף למה אני סופר גרועה בזה
אנונימית
כנראה לא נתקלת במספיק סיטואציות כאלה בחיים זה לא שאת גרועה
בננה מלון
יקומנגו