4 תשובות
אני לא יודע לצייר בכלל.
זה מאוד רחוק ממני
בגלל זה מעניין אותי אנשים שמציירים
טבע דומם
לא רק כשאני עצובה
אבל כשאני עצובה זה משפר משמעותית את הציור
כשאתם*
לא
אנונימי