3 תשובות
המידות בעדיקא מאוד מאוד קטנות, גם לי היו חוויות רעות משם
מדדתי שמלה במידה שלי והיא אפילו לא הצליחה לעבור על החזה שלי כאילו אין דבר כזה נערות עם ציצי (ואני קאפ c שזה לגמרי ממוצע)
עדיף לך להחזיר אותם וללכת לקנות בחנויות שאת יודעת שהמידות שם נכונות, פול אנד בר חנות מדהימה לזה למשל.
אני כבר הפסקתי למדוד מכנסיים בחנויות שאני יודעת מראש שאצא עם דמעות כי אצטרך 2 מידות יותר כמו ברקשה, סטדיווריוס ועדיקא.
תזכרי שהכל בסדר עם הגוף שלך, זו בעיה של היצרנים!!!
שואל השאלה:
^^כן וואי ממש התבאסתי כי ירדתי במשקל ורציתי כבר לקבל את ההזמנה ואז כמעט הכל קטן
המידות שלהן בהחלט קטנות