7 תשובות
הקלה
די רגיל כזה לא התרגשתי כל כך כי זה בתכלס לא היה לי כל כך קשה
לא עברתי לול
במקרה שלי לא משהו מיוחד כי די רימינו אני וכל השכבה..
אבל כן זה הרגיש כזה הקלה שאני לא צריך להתעסק בזה יותר.
אבל כן זה הרגיש כזה הקלה שאני לא צריך להתעסק בזה יותר.
הקלה כי חשבתי שנכשלתי
תחושה טובה
התרגשתי
באותו הנושא: