2 תשובות
אם אני לא טועה מכנס משלמים מעל 75 דולר,את על הגבול אז לא נראלי שתצטרכי לשלם.
כארבעים וחמישה שקלים. רק תיקון קטן- זה מע"מ, לא מכס. מכס זה רק על חבילות שעלותן מעל כמה מאות דולרים. בנוסף, חשוב לזכור שמע"מ חל לא רק על מחיר הפריטים אלא גם על מחיר המשלוח שמתווסף אליהם. קחי את זה בחשבון.