6 תשובות
לא משנה ....
זה תלוי בהודעה
שואל השאלה:
תודה, אני תמיד כתבתי "שלום, אגם"
תודה, אני תמיד כתבתי "שלום, אגם"
אנונימי
אם אתה מתכוון להגיד שלום אז בלי פסיק
אם אתה מתכוון להגיד את השמות אז עם פסיק
אם אתה מתכוון להגיד את השמות אז עם פסיק
תלוי בהודעה
אם ההודעה לאגם אז שלום אגם
אם ההודעה על אגם אז שלום,אגם עשתה ככה וככה
אם ההודעה לאגם אז שלום אגם
אם ההודעה על אגם אז שלום,אגם עשתה ככה וככה
לול זה השם שלי
שלום, אגם
שלום, אגם
אנונימית
באותו הנושא: