14 תשובות
רק את
מסכים אבל זה באשמתה
ובאשמת מי זה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה באשמתה אין ספק.
אנונימית
זה בתכלס באשמתה... היא התנהגה בצורה נוראית לכולם וזה לא קשור לעובדה שהיא נמצאת בבית עם עוד 14 אנשים ומצולמת 24/7 כי כולם היו איתה שם והם לא ירדו לרמות כאלה. היא בחרה להתנהג ככה שתשא בתוצאות של המעשים שלה
שואל השאלה:
אבל כמו כל עונה של האח הגדול יהיה עלייה הייט ותוך שנייה כולם ישכחו ממנה
זה המזל שלה.
אנונימית
שואל השאלה:
עוד רגע היא לא תעניין אף אחד.
אנונימית
נכון היא באמת מסכנה וזה אבל היא הביאה את זה על עצמה אז שתתמודד
מגיע לה
שואל השאלה:
בסדר גם עונה שעברה ירדו על קארין ואיך שדיאן הגיעה לאח הגדול כולם אמרו שקארין ממש טובה לעומתה.. אבל עונה שעברה באמת היה על קארין הייט מטורף ומשום מה לא הרבה זוכרים.
עונה הבאה זה יהיה אותו הדבר.
תבוא דוגמנית שתחשוב את עצמה ואז יגידו וואו כבר עדיף את דיאן.
משום מה אלו תמיד הדוגמניות
אנונימית
שואל השאלה:
באמת עכשיו.. יש לה מזל שתמיד אחרי כל סיום של תוכנית ראילטי // ההדחה שלך אתה לא רלוונטי יותר.
בספק אם מישהו יזכור מה קרה בעונה הזאת כשתתחיל העונה הבאה.
אנונימית
כן ברור שישכחו לה. אבל ההייט שיש עליה *עכשיו* מגיע לה. אולי זה יפקח לה את העיניים
שואל השאלה:
יאפ
אנונימית