6 תשובות
כן?
סימנתי קריאה זה נשמע קצת צועק..
היה עדיף לילה טוב :)
זה בסדר גמור
זה בסדר , אבל אם שניכם בקטע אחד של השני למה אתם לא עושים עם זה משהו?
שואל השאלה:
הוא לא יודע שאני בקטע שלו ומביך אותי להגיד לו
ולגבי הסימני קריאה אני תמיד כותבת עם סימני קריאה ואנשים שמכירים אותי והוא כן מכיר אותי אז יודעים את זה אז זה לא כזה מוזר
אנונימית