6 תשובות
חחח מוזר לגמרי
זה פשוט לצלם ולערוך דברים שקשורים בחיל החינוך והנוער
זה פשוט לצלם ולערוך דברים שקשורים בחיל החינוך והנוער
שואל השאלה:
זה תפקיד טוב? מבחינת ת"ש, מבחינת אנשים (סביבה) ?
זה תפקיד טוב? מבחינת ת"ש, מבחינת אנשים (סביבה) ?
אנונימית
כן תפקיד טוב יחידת הסרטה וחיל החינוך גם חיל טוב
את תשרתי בפיקוד מרכז?
את תשרתי בפיקוד מרכז?
איזה חלום זה תפקיד החלומות שלי. זה תפקיד בתוך יחידת ההסרטה
פיקוד מרכז זה בסיס
שלחי לי פרטי אסביר לך
שלחי לי פרטי אסביר לך
שואל השאלה:
כן כתבו לי בהודעה שזה פיקוד מרכז, מה זה אומר פיקוד מרכז בכלל?
כן כתבו לי בהודעה שזה פיקוד מרכז, מה זה אומר פיקוד מרכז בכלל?
אנונימית
באותו הנושא: