3 תשובות
אומרים את זה כדי שלא תסע צמוד מידי ותתנגש במכוניות מימין. אפשר לתרץ את זה גם שאם קופץ לך הולך רגל אז יש מרחק בינו לבינך אבל הסיבה העיקרית היא הראשונה
תמיד מישהו יכול לצוד שם בין המכוניות, הולך רגל
כאלה שנכנסים אליהן או יוצאים למשל אבל לא רק
אני חושב שלא תפגוע בדלת או שלא תהרוס את האדם בטעות אם יצא משהו מהרכב, ככה ספר לי המורה
באותו הנושא: