4 תשובות
כנראה שהיא לא רוצה
תשלחי לה בצהריים סימן שאלה
אולי היא פשוט עסוקה בעבודה אז היא לא שמה לב
תשלחי שוב לא יקרה כלום
בואו נעשה סדר בדברים..ואף ננפץ את האמירה "אצור קשר במידה רלוונטי" / "נחזור אלייך.."
יש לזה שני הבטיים עיקריים..צד אחד להביא אותך לציפייה..,מצד שני עוד כמה ימיים בכלל תשכח מהמשרה הזו..כי במילא אתה בחיפושים..
לא יודע איך מבחינת אחרים..,אני אישי לא מתרגש..ואף אפילו יותר קיצוני קריר כאשר נזכרו לחזור אלייך

לא נשכח כמו שאנחנו ממקבלים בין משרות..כך גם הם בין המועמדים..והם יותר אגואיסטים..שהם כבר מראש סימנו מועמד ועדיין מזמנים..זה ככה מחוויה ממקרה מאדם קרוב