5 תשובות
אל תלכי תחשבי על זה שזה מסכן אנשים אחרים
עדיף להשאר בבית ולא לסכן אנשים אחרים
אל תלכי, זה מסוכן ולא חוקי.
עוד מעט זה יגמר וישאר לך מספיק זמן מהחופש לעשות דברים שאת רוצה.
תחשבי שעכשיו תדביקי מישהו שאמור לטוס עוד כמה ימים ולא יטוס בגללך, איך תרגישי?
מבינה אותך ממש, הייתי חולה בתחילת החופש והפסדתי הרבה דברים שהיו חשובים לי, אבל גג שבוע וממשיכים כרגיל.
תרגישי טוב❤
לדעתי כן
תחשבי שאולי אחד מהחברים שלך ילך לבקר את סבא וסבתא שלו וידביק אותם בטעות ואת לא רוצה את זה על המצפון שלך זה יכול להסתבך..
תישארי בבית, אם הם חברים טובים הם ידחו את זה
כן יחסית