5 תשובות
שואל השאלה:
אנשים שלא עשיתי להם כלום אומרים לי את זה
אנשים שלא עשיתי להם כלום אומרים לי את זה
אנונימית
^נןראי מצידם.. מקווה שיפסיקו את זה.
וכן לפנות למישהו שיטפל בעיניין
וכן לפנות למישהו שיטפל בעיניין
הם טועים, הם רק רוצים להוריד את הערך העצמי שלך. אל תקשיבי לאנשים שלילים
מי יודע.. אם כולםם אומרים לך את זה שאת רעה וכלבה.. שימי לב להתנהגות שלך עם כמה שזה לא נעים להגיד..
בקשר להשפלות- אוי ואבוי לפנות להורים/מנהלת/רכזת שכבה/יועצת/מחנכת דחוףך
בקשר להשפלות- אוי ואבוי לפנות להורים/מנהלת/רכזת שכבה/יועצת/מחנכת דחוףך
הם טועים. את מושלמת.