6 תשובות
כן ברור
אני אספתי חבילה לפני חצי שנה והייתי בת 16 וחצי
כן אפשר. אני אספתי פעם
ברור, צריך רק את ההודעה שקיבלת מהדואר, ואת ת.ז של מי שהמשלוח מגיע אליו
כן
ברור
באותו הנושא: