9 תשובות
זאת שאלה מצוינת
ובכן,
זה כמו למה יש קופים שיש לך תחת צבעוני
כי הם יושבים עליו הרבה
ככה זה וזהו.
כי ככה הם נולדים
זה כמו שתשאלי למה לציפור יש כנפיים
אני בוכה
ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי אבל כן גיליתי שבבונים מעדיפים בבוניות עם תחת גדול