5 תשובות
video star אם יש לך אייפון
שואל השאלה:
יש לי גאלקסי :(
יש לי גאלקסי :(
אנונימית
cutecut
לאא קיוט קאט אפליקציה מזעזעת
תנסי בinshot או capcut
תנסי בinshot או capcut
כל דבר בטלפון יורדית את האיכות של ההילוך האיטי גם אם לא שמים לזה יותר מדי לב וצריך לעשות את זה במחשב בתוכנה מקצועית אבל זה גם תלוי בפריימם רייט של הפוטץ' כי אם הוא נמוך מדי אז שום תוכנה ואפליקציה לא יעזור בזה
באותו הנושא: