5 תשובות
video star אם יש לך אייפון
שואל השאלה:
יש לי גאלקסי :(
אנונימית
לאא קיוט קאט אפליקציה מזעזעת
תנסי בinshot או capcut
כל דבר בטלפון יורדית את האיכות של ההילוך האיטי גם אם לא שמים לזה יותר מדי לב וצריך לעשות את זה במחשב בתוכנה מקצועית אבל זה גם תלוי בפריימם רייט של הפוטץ' כי אם הוא נמוך מדי אז שום תוכנה ואפליקציה לא יעזור בזה