9 תשובות
לא
לצערי לא
לא
אנונימית
אה באמת? למה לא?
(אני באמת שואלת)
אנונימית
שואל השאלה:
^גם אני לא מבינהה
מה הבעיה בזה
אנונימית
לא, זוגות
נקבה+נקבה
זכר+זכר

בכללי לא יכולים להתחתן בישראל מבחינה דתית.
בגלל שאפשר להתחתן רק ברבנות וחתונה אזרחית לא תופסת בארץ
אבל יש אפשרות נגיד יש מלא מפורסמים שהם הומואים ויש להם בעלים