5 תשובות
שואל השאלה:
זה מזעזע, בשאר העולם מעיפים ישר אחרי דברים כאלה! רק בישראל החליטו שהרייטינג לפני הכל
אנונימית
^ כן
המון עמודים פרסמו את זה
ורק ההפקה מגנה עליו כמו לא יודעת מה
שואל השאלה:
אני בשוק מה
אנונימית
נתנאל צריך להיות בחוץ אחרי הוואזה שהוא שבר
זה הרי ברור שההפקה מגנה עליו

נתנאל לא שבר וואזה בגלל מה שדיאן אמרה לו

לנו הראו רק את המסביב

היה ריב ענק של נתנאל מול אופק וכשאני אומרת
ענק אני מתכוונת לזה

השידור פסק לכמעט 3 שעות בזמן הזה- נתנאל היה סגור בחדר האח בגלל חשש שהוא יעשה משהו (לעצמו ולדיירי הבית)

ההפקה לא הראו לנו אפילו טיפה מזה

נקווה שיעיפו אותו