93 תשובות
אך אחד לא אומר את זה
מי אמר את זה
מי אמר את זה
הם תרמו המון אוויר לעולם
תרמו שנאה וטרור
שואל השאלה:
איך אתם יודעים שהם לא תרמו משהו טוב?
איך אתם יודעים שהם לא תרמו משהו טוב?
אנונימי
שואל השאלה:
זה שאתם לא יודעים לא אומר שזה לא נכון.
זה שאתם לא יודעים לא אומר שזה לא נכון.
אנונימי
זו לא השארה זו הוכחה
אתה מוזמן לתקן אותנו אם אנחנו טועים
אתה מוזמן לתקן אותנו אם אנחנו טועים
טובב
תגיד לי אתה מטומטם בכוח?
כי זה נכון
אנונימית
תלך לעזה עם כיפה וציצית
אם אתה חוזר חי אני מתאסלמת
אם אתה חוזר חי אני מתאסלמת
שואל השאלה:
ali h. nayfeh
ali h. nayfeh
אנונימי
שואל השאלה:
תקראו עליו
תקראו עליו
אנונימי
שואל השאלה:
חחח הוא תרם יותר מכל הישראלים ביחד.
חחח הוא תרם יותר מכל הישראלים ביחד.
אנונימי
מהנדס טילים מעניין תתחת גם היטלר היה חכם באיזושהי צורה האם הוא תרם לעולם לא
היית מת
שואל השאלה:
הוא לא היה מהנדס טילים, תקראי טוב יותר.
הוא לא היה מהנדס טילים, תקראי טוב יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
ולא מדובר פה על חכם אלא על מה שהוא פיתח.
ולא מדובר פה על חכם אלא על מה שהוא פיתח.
אנונימי
פיפי כמה זמן לקח לך למצוא פלסטיני קצת משכיל אפילו בעברית לא כתוב עליו איזה מאמץ אהבתי
לא מעניין
מה אכפת לי אם פלסטיני אחד תרם ? אם הוא בכלל תרם
שואל השאלה:
"אפילו" הויקיפדיה העברית דלה ועלובה, לא מפתיע שלא כתוב עליו.
אגב נתקלתי בו במקרה, קראתי על משהו אחר בויקיפדיה.
"אפילו" הויקיפדיה העברית דלה ועלובה, לא מפתיע שלא כתוב עליו.
אגב נתקלתי בו במקרה, קראתי על משהו אחר בויקיפדיה.
אנונימי
תוציא אחוזים על ההשכלה של העזתים
אפילו הערבים בישראל כל יומיים בוכים בכתבות על האלימות והרצח שהם עושים נגד עצמם
שואל השאלה:
הנה עוד אחד
הנה עוד אחד
אנונימי
וואו יחידי סגולה אני בוכהה תוציא סטטיסטיקות שים סטטיסטיקה שלנו ליד סטטיסטיקה שלהם ודבר איתי
וזה שמישהו קצת משכיל לא הופך אותו למוסרי
ורובם ממשיכי הדרך של היטלר חיים שלי
ורובם ממשיכי הדרך של היטלר חיים שלי
שמע אף ואחד לא אמר את זה , וכן יש כאלה שתרמו והם ממש אנשים טובים כמו nas daily
וטאפק על מה המינוסים , מה כבר אמרתי שלא כול הערבים מחבלים ?
וטאפק על מה המינוסים , מה כבר אמרתי שלא כול הערבים מחבלים ?
כן? ספר לי על סטרטאפ שהגיע מהם
^^הוא ממש סיפר על מהנדס שעזר לבנות רחפן למאדים
^^ זה יהודים המציאו , איזה מדען יהודי המציא את הגז הזה והוא ממש לא חשב שישתמשו בו למלחמה , הוא בכלל התכוון שזה ידשן צמחים
(אגב אני ממש לא בעד הפלסטינים )
(אגב אני ממש לא בעד הפלסטינים )
וואו אמאלהה חבל שהוא לא עלה עליו
איך אתם תתאמצו למצוא מחט בערמת שחת
א. זה בן אדם אחד
ב. הוא נולד פה וחונך בתקופת המנדט הבריטי
ג. כל השכלתו לא באה מהפלסטינים שיש לנו פה היום, הלימודים שלו היו בעיקר בארה"ב
ושוב זה בן אדם אחד שגם ככה בקושי חי עם החברה הפלסטינית פה, מול מיליוני פלסטינים שמסביבנו.
ב. הוא נולד פה וחונך בתקופת המנדט הבריטי
ג. כל השכלתו לא באה מהפלסטינים שיש לנו פה היום, הלימודים שלו היו בעיקר בארה"ב
ושוב זה בן אדם אחד שגם ככה בקושי חי עם החברה הפלסטינית פה, מול מיליוני פלסטינים שמסביבנו.
שואל השאלה:
איזו טיפשות...
אני לא מדבר על איפה יש יותר השכלה אלא על תרומתם של הפלסטינים לעולם, זה שרוב הפלסטינים עושים נזק לא אומר שאותו מתמטיקאי פלסטיני לא תרם המון לעולם.
"כן? ספר לי על סטרטאפ שהגיע מהם"
סטארטאפ זו לא תרומה, סטארטאפ זו הונאה שמטרתה לעשות כסף.
איזו טיפשות...
אני לא מדבר על איפה יש יותר השכלה אלא על תרומתם של הפלסטינים לעולם, זה שרוב הפלסטינים עושים נזק לא אומר שאותו מתמטיקאי פלסטיני לא תרם המון לעולם.
"כן? ספר לי על סטרטאפ שהגיע מהם"
סטארטאפ זו לא תרומה, סטארטאפ זו הונאה שמטרתה לעשות כסף.
אנונימי
שואל השאלה:
^ והוא עדיין פלסטיני, מה שאמרת לא משנה את העובדה הזו.
^ והוא עדיין פלסטיני, מה שאמרת לא משנה את העובדה הזו.
אנונימי
^בוא אני אספר לך משהוא , לא משנה מה הם ימציאו , הם עושים יותר נזק, וזה העיקר
שואל השאלה:
ופה מדובר רק על פלסטינים.
יש מדען ערבי שהוא ככל הנראה האדם שתרם הכי הרבה לאנושות ב100 שנה האחרונות.
ופה מדובר רק על פלסטינים.
יש מדען ערבי שהוא ככל הנראה האדם שתרם הכי הרבה לאנושות ב100 שנה האחרונות.
אנונימי
זה כמו שתכתוב שאלה על חוכמתו של היטלר כאילו סתום מה את מי זה מעניין בן אדם רוצח
שואל השאלה:
לא אמרתי שהם לא עושים יותר נזק, למה אתם אומרים דברים שלא קשורים?
לא אמרתי שהם לא עושים יותר נזק, למה אתם אומרים דברים שלא קשורים?
אנונימי
^^^^זה כמו שאני אגיד שאלברט איינשטיין היה יהודי אז הוא היה ישראלי ורק בזכותנו הוא חכם, בפועל זה ממש לא נכון...
שואל השאלה:
זה כמו שתכתוב שאלה על חוכמתו של היטלר כאילו סתום מה את מי זה מעניין בן אדם רוצח
אבל אותו פלסטיני לא רוצח, והוא לא סתם חכם אלא גם המציא משהו מאוד חשוב.
זה כמו שתכתוב שאלה על חוכמתו של היטלר כאילו סתום מה את מי זה מעניין בן אדם רוצח
אבל אותו פלסטיני לא רוצח, והוא לא סתם חכם אלא גם המציא משהו מאוד חשוב.
אנונימי
אז תכתוב עליו ולא על הפלסטינים ככלל
שואל השאלה:
הפעם זה מצרי
הפעם זה מצרי
אנונימי
^^^איך הבנת את זה ממה שאמרתי בדיוק ??
שואל השאלה:
angel
מה כואב לך? קשה לך להתמודד עם העובדה שיש פלסטיני שתרם המון לעולם (ככל הנראה הרבה יותר מרוב הישראלים).
angel
מה כואב לך? קשה לך להתמודד עם העובדה שיש פלסטיני שתרם המון לעולם (ככל הנראה הרבה יותר מרוב הישראלים).
אנונימי
וכל עוד לא ידוע מה העמדה שלו ואם הוא צדיק בסדום הוא לא מענייןכי 99% שהוא שונא ישראל
קשה לי עם שמאלנים שמחפשים בכוח
למצוא טוב איפה שאין
למצוא טוב איפה שאין
מה שהגבת לי- אתה שומע את עצמך?
אתה מכיר איזה שניים שלושה פלסטינים שהמציאו כמה דברים וגם כן 99% שהם לא למדו פה בחברה הפלסטינית.
ואתה אומר שאתה מדבר פה על "תרומתם של פלסטינים לעולם"?
אתה שם את הכמה מדענים האלה מול מיליונים של פלסטינים אחרים?
אתה מכיר איזה שניים שלושה פלסטינים שהמציאו כמה דברים וגם כן 99% שהם לא למדו פה בחברה הפלסטינית.
ואתה אומר שאתה מדבר פה על "תרומתם של פלסטינים לעולם"?
אתה שם את הכמה מדענים האלה מול מיליונים של פלסטינים אחרים?
ואף אחד לא אמר שערבים לא חכמים , להיפך יש כאלו ממש חכמים , אתה סתם מנסה להוכיח טענה שאף אחד לא אמר , זה כמו שאני עכשיו אתן לך את השמות של הישראלים שהמציאו מלא דברים...
שואל השאלה:
מה זה משנה אם הוא שונא ישראל? זה אומר שהוא לא תרם כלום? אחד הפיזיקאים הכי חשובים בעולם היה נאצי, נו ו?
מה זה משנה אם הוא שונא ישראל? זה אומר שהוא לא תרם כלום? אחד הפיזיקאים הכי חשובים בעולם היה נאצי, נו ו?
אנונימי
אם הוא נאצי אז הוא מעניין תתחת אין מה לדבר עליו שישרף בגהנום חמישים פעם למה לחפור על בן ז
אתה מדבר פה על פלסטינים מה קשור מצרי עכשיו
אחי אתה אומר שזה לא משנה שהוא היה נאצי , ואז אתה אומר הפלסטינאים חפים מפשע, מה , את סותר את עצמך
הם לא תרמו כלום
חצרוני מה קורה
גימלי/ ארתור דנט/ צב - הולדת
גם אירופה הקלאסית
גם אירופה הקלאסית
בסדר שכמה מהם תרמו דברים..
אבל ביחס לכמות האוכלוסייה הם מאוד מאוד מאוד מאוד מעטים שאפילו לא למדו פה.
זה כמו שתיקח סיר של אורז (לצורך העניין פלסטינים הם גרגירי האורז) תשים אותו בחוץ אחרי שבועיים הכל עובש ורקוב ואז תוציא מתוך הסיר שניים שלושה גרגירים שלא נרקבו ואז תגיד "אה הנה, גרגירי אורז לא נרקבים אחרי שבועיים"..
אתה עושה פה הכללה שכל הפלסטינים תורמים בגלל כמה אנשים ספציפיים.
אני לא יכול עם אנשים כמוך שמנסים בכוונה לחפש את הקמצוץ טוב שברוע, כשזה לא משנה כלום
אבל ביחס לכמות האוכלוסייה הם מאוד מאוד מאוד מאוד מעטים שאפילו לא למדו פה.
זה כמו שתיקח סיר של אורז (לצורך העניין פלסטינים הם גרגירי האורז) תשים אותו בחוץ אחרי שבועיים הכל עובש ורקוב ואז תוציא מתוך הסיר שניים שלושה גרגירים שלא נרקבו ואז תגיד "אה הנה, גרגירי אורז לא נרקבים אחרי שבועיים"..
אתה עושה פה הכללה שכל הפלסטינים תורמים בגלל כמה אנשים ספציפיים.
אני לא יכול עם אנשים כמוך שמנסים בכוונה לחפש את הקמצוץ טוב שברוע, כשזה לא משנה כלום
כי אולי זה נכון
אולי יש בנאדם שניים שכן אבל רובם רק רוצחים...
מי עשה לי מינוס?????? לא הבעתי את דעתי רק ניסיתי לענות :/
אולי יש בנאדם שניים שכן אבל רובם רק רוצחים...
מי עשה לי מינוס?????? לא הבעתי את דעתי רק ניסיתי לענות :/
שינאה וטרור זה הדבר היחיד שהם תורמים אתמול הם עשו לינץ על יהודי ורצחו לו את הכלב לא נראה לי הם יכולים לתרום משהו
יש גם המון רופאים
גם המון מחבלים
יש המון פלסטינים שהם רופאים, זה כן
כי הם לא !!!!
אמאלה אתה בא מאנונימי ורושם את זה וכל שנייה כותב על זה שהם תרמו כנראה אתה פלסטיני מסכן שמחפש לריב בכוח
העובדה שהם דואגים לרצוח אחד את השני ובני דודים אחרים זו תרומה לא מבוטלת בעיניי, אסור לשכוח את הטוב שהם הביאו.
מי אמר את זה-
angel ימלכה
❤
אף אחד לא אמר את זה מה
גבר, בוא נשתוק. איזה מגניב שמצאת איזה שני פלסטינים שתרמו לחיים שלנו!
ממש ממש מרגש! זהו? העברנו את הנקודה המוזרה שלך? גם הנאצים תרמו מלא לעולם(בעיקר לתעופה) זה הופך אותם לחברה שאני אזמין לכדורגל? לא.
ממש ממש מרגש! זהו? העברנו את הנקודה המוזרה שלך? גם הנאצים תרמו מלא לעולם(בעיקר לתעופה) זה הופך אותם לחברה שאני אזמין לכדורגל? לא.
angel ימלכה
מעניין אם יש יותר פלסטינים שתרמו מאשר אנשים שנרצחו ע''י פלסטינים רק בשנה האחרונה
זה לא נכון
מי אמר את זה
תתביישי את יש לך מזל שהוא גר שם כי אם לא המתנחלים היו שם מחבלים ולא כבשנו כלום אז סתמי
גם הצענו להם חצי חצי והם לא רצו
הם רצו הכל אז מה את רוצה אמאלה
הם רצו הכל אז מה את רוצה אמאלה
תסתור אותי שלא הצענו להם נראה אותך
גם את השטחים של עזה שהבאנו בשביל העאלק שלום תראה מה קרה איתם היום אז יאלהה
שואל השאלה:
אנשים טיפשים.. אתם מגיבים על משהו שבכלל לא טענתי.
"מעניין אם יש יותר פלסטינים שתרמו מאשר אנשים שנרצחו ע''י פלסטינים רק בשנה האחרונה"
לא אמרתי שלא.
"גבר, בוא נשתוק. איזה מגניב שמצאת איזה שני פלסטינים שתרמו לחיים שלנו!
ממש ממש מרגש! זהו? העברנו את הנקודה המוזרה שלך? גם הנאצים תרמו מלא לעולם(בעיקר לתעופה) זה הופך אותם לחברה שאני אזמין לכדורגל? לא."
לא אמרתי שאתה צריך להזמין אותם לכדורגל.
"במה הם תרמו מלבד טרור ופיגועים?
"התאונה" בכביש 60 יותר נכון הפיגוע בכביש 60 בוצע ע"י פלסטיני
התאונה בכביש 6, הנהג הפוגע - תושב הפזורה הבדואית (לכו תדעו גם אלה מחבלים)"
לא אמרתי שהם לא עושים פיגועים.
אנשים טיפשים.. אתם מגיבים על משהו שבכלל לא טענתי.
"מעניין אם יש יותר פלסטינים שתרמו מאשר אנשים שנרצחו ע''י פלסטינים רק בשנה האחרונה"
לא אמרתי שלא.
"גבר, בוא נשתוק. איזה מגניב שמצאת איזה שני פלסטינים שתרמו לחיים שלנו!
ממש ממש מרגש! זהו? העברנו את הנקודה המוזרה שלך? גם הנאצים תרמו מלא לעולם(בעיקר לתעופה) זה הופך אותם לחברה שאני אזמין לכדורגל? לא."
לא אמרתי שאתה צריך להזמין אותם לכדורגל.
"במה הם תרמו מלבד טרור ופיגועים?
"התאונה" בכביש 60 יותר נכון הפיגוע בכביש 60 בוצע ע"י פלסטיני
התאונה בכביש 6, הנהג הפוגע - תושב הפזורה הבדואית (לכו תדעו גם אלה מחבלים)"
לא אמרתי שהם לא עושים פיגועים.
אנונימי
שואל השאלה:
יש לכם משהו ענייני להגיד?
יש לכם משהו ענייני להגיד?
אנונימי
טווב העיקר אומר לי ללמוד אבל לא יודע לסתור אותי או להגיב שום דבר ענייני עם תוכן פיפי
שואל השאלה:
להגיב לך? למה לי? את טוענת טענות שלא קשורות למה שאמרתי, למה אני צריך לסתור אותך?
להגיב לך? למה לי? את טוענת טענות שלא קשורות למה שאמרתי, למה אני צריך לסתור אותך?
אנונימי
מה מעוות שלך מעוותת אולי
במיוחד אם אתה באמת חלק מהלהטב
כי ערבים רוצחים הומואים לעומת המתנחלים
שאתה שןנא אבל מתנחלים זונ וערבים קדושים
מעונים ומסכנים❤
במיוחד אם אתה באמת חלק מהלהטב
כי ערבים רוצחים הומואים לעומת המתנחלים
שאתה שןנא אבל מתנחלים זונ וערבים קדושים
מעונים ומסכנים❤
יופי לך אבל הם היו רוצחים אותך
אז מה אתה יושב להגן עליהם
אז מה אתה יושב להגן עליהם
הם צוחקים על שמאלנים נודרת הם אומרים שהם
בוגדים בעם שלהם אתם יוצאים פתטיים רצח
בוגדים בעם שלהם אתם יוצאים פתטיים רצח
התנאים שהם חיים בהם זה לא באשמתנו מזרימים להם מיליארדים ובמקום לשקם ולפתח את המקום הם משקיעים אותו בטרור מעבר לזה שאנחנו מזרימים להם חשמל דלק וכל מיני
ולא מפוצצים להם שום בינייניפ אז יאלה
נראה לי שכחתם שאנחנו הצבא המוסרי בעולם.
חפשו "הקש בגג" בויקפדיה
חפשו "הקש בגג" בויקפדיה
הגרוש היחידי שהיה זה למתנחלים ואנחנו לא עשינו שום מבצע זה הם מתחילים כל הזמן עם הפיגועים ועד שזה לא מוגזם ומתים עשרות יהודים לא נעשה כלום כי אנחנו פחדנים מתים וגם כשהיה מבצעים היינו מודיעים להם לפני שירינו טילים שיתרחקו אז בוא
אבל הם המסכנים יאלה
כי אין כזה דבר פלסטין אז לא באמת יש פלסטינים