4 תשובות
וואו איזה חצופים תנסי להתקשר שוב או ליצור קשר
אנונימית
שואל השאלה:
כן וזה מבאס ממש כי השקעתי 300 שקל בנעל הזאת ובתור נערה שעובדת זה לא סכום כל כך קטן:(
לפני דעתי את יכולה לתבוע אותם על זה
אנונימית
גם לי הנעל הייתה לא נוחה בהתחלה (קניתי מפורטוגל מחברה אחרת) זה כאב כזה באיזור של האצבעות.. אבל זה עבר.
מוזר שלא עבר לך