8 תשובות
כן
שואל השאלה:
הסתפרתי פשוט ואני נראה שונה ממש ומכוער ןאני רואה אנשים שמסתפרים והם נהיים יפים יותר ואני לא יודע למה שיער ארוך יותר יפה לי
אני , ויש סיבה מניסיונות קודמים התחרטתי לא פעם אחת ולא עשר כי אף אחד לא ידע מה אני באמת רוצה והרגשתי לא נעים להגיד להם את זה ולמען האמת לדאוג לשיער שלך בעצמך יותר קל וזה לא מחייב להסתפר אז כן אני אישית מעדיף לטפח שיער ולא להסתפר כי נוח לי יותר
לי יש שיער מתולתל ואני יודעת בוודאות שאם אני אסתפר רציני זה יהיה מכוער
אבל אני כן מורידה קצוות
אחי אני בטוח שאתה חתיך אל תוריד מעצמך ❤
שואל השאלה:
^^בדיוק
שואל השאלה:
^^תודה אח אוהב אוץך