11 תשובות
סביר.
סבבה
שואל השאלה:
מאיזו בחינה סביר? אני שואלת מבחינת קושי
מאיזו בחינה סביר? אני שואלת מבחינת קושי
אנונימית
שתי מגמות זה קצת מאתגר רק אם מעורב מקצוע מדעי אבל זה נראה לי סבבה
בסדר
שואל השאלה:
למה כתוב אנונימי
למה כתוב אנונימי
אנונימית
אם את מרגישה עם זה בסדר ואת לא מאותגרת מדי אז זה סבבה
שואל השאלה:
אני גם 5 5 אנגלית ומתמטיקה
מקווה שלא יהיה מאתגר מדי
אני גם 5 5 אנגלית ומתמטיקה
מקווה שלא יהיה מאתגר מדי
אנונימית
תראי איך את מרגישה עם זה ותחליתי
אלה מגמות שמשתלבות ממש טוב ביחד ואם את אוהבת אין סיבה שלא "תשרדי" אבל את צריכה להשקיע
אנונימית
זה ממש טוב, אני כבר יכולה ללמוד עלייך דברים בזכות זה, תכלס את דומה לי, את חייבת להשמיע את הקול שלך, ואכפת לך ממה שקורה היום, כי את מבינה כמה זה ישפיע עלייך, אני לא חושבת שאני מכירה אותך, אבל אני כבר מחבבת אותך
באותו הנושא: