10 תשובות
עדיף שלא, המים בכל זאת יגיעו. עדיף טמפון
לא זה פשוט יתנתק מהתחתון
עדיף טמפון
שואל השאלה:
המים סביבי יהיו אדומים?
אל תעשי את זה!
לא. המים כנראה לא היו אדומים אבל כשתמצאי כנראה ינזל לך דם
לא צריךך
במים לא יוצא דם!
מניסיון.
פד היא דו צדדי אז בפעם בראשונה שהייתי במחזור בבריכה שמתי תחתונית, הדבק יצא וכנ"ל לגבי התחתונית אז זרקתי וראיתי שלא יוצא בכלל במים.
המים לא יהיו אדומים וגם לא יצא דם בגלל שבמחזור עוצר במים אבל פד זה כמו חיתול הוא סופג נוזלים וברגע שתיכנסי איתו למים הוא יתנפח עד למקסימום שלו ואחרי שתצאים מהמים המחזור ימשיך לזרום ולפד לא יהיה מקום לספוג את הדם כי הוא יהיה כבר מלא
הרגשה ממש לא נעימה , הייתי ממליצה לשים תחתונית ושאת יוצאת מהמים מהר ללכת להחליף