5 תשובות
קשה, תנצחי לבד
תחביאי קוביות בכיס
אם את באמצע משחק, והקלפים לא איתך, אין לך איך לרמות, זה משחק של מזל.
פעם הבאה תיקחי את כל הג'וקרים ותצבעי אותם בצבע שלא בולט אבל שאת תשימי לב וככה תקבלי אותם ויהיה לך יותר סיכוי לנצח...
שואל השאלה:
תודהה עזרתם לי וניצחתי את סבתוש פעם ראשונה!!
תודהה עזרתם לי וניצחתי את סבתוש פעם ראשונה!!
אנונימית
באותו הנושא: