15 תשובות
לא זה פדיחה
לא
לא
לא מה פדיחה..
לא להפך זה אומר שאתה בוגר שאתה מסתובב עם גדולים יותר ממך..
לא
לא פדיחה
תסתובב עם מי שעושה לך טוב!
לא פדיחה, בסוף בחיים יש הרבה חברים שיכולים להיות קטנים מאוד או גדולים מאוד ממך...
ממש לא פדיחה , תסתובב עם מי שאתה רוצה .
לא, ממש לא.
זה לא פאדיחה זה סתם מוזר