4 תשובות
מאמין שכן התיק הוא די גדול.
כי יהיה מקום אני הכנסתי לשם נעליים ואת הבגדים שהיו לי באותו היום
כן, אני דחפתי לשם כרית ושמיכה
יש מקום
באותו הנושא: