8 תשובות
הייתי משנה בקטנה.
כן, אבל לא הרבה. ממש בקטנה.
בפנים - צבע השיניים שלי, את החצ'קונים, אולי את האף.
בגוף - הייתי מרזה.
ולשאלתך: כן.
שואל השאלה:
היית משנה פגמים או משנה פשוט דברים כדי להיראות אחרת?
משנה פרטים מאוד קטנים.
לא נראה לי. כאילו, אני לא חושבת שאני יפה, אבל אני ממש שלמה עם זה, אני מעדיפה להיות מכוערת באיזה מובן, זה מקל עליי.