10 תשובות
כן
רק החברים הכי הכי קרובים שלי
אפילו עם המשפחה אני לא מרגישה בנוח
חברים קרובים רצח
לא. נראה לי אני מקולקלת.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כמוך בדיוק רוב החיים שלי. אשמח לטיפים אם יש באמת
אנונימי
^^אני ככ מזדהה
אנונימית
לא
כן, כאשר יש שיחה פורה של הרבה אנשים, כלומר, שאני הוא לא זה שמתחיל את הדיון.
כן עם חברים קרובים ובבית
מישהו אבל מצא שיטה להתגבר אל בדבר הזה
זה פשוט הורס לי את החיים כרגע
ומכניס אותי למצבים כל כך מפגרים אם יש למישהו פיתרון כלשהו אני ממש ישמח אם יכתוב כאן
תנו שלבים מדוייקים כי אני ניסיתי כל כך הרבה דברים ולא הלך לי
ואני עדיין ממש חסרת ביטחון ולא יודעת להגיד ולהסביר מה אני באמת רוצה כי אני דפוקה ומתביישת ולא רוצה להיות בחברת אנשים דיי נמאס לי מיזה זה כבר שנה ככה אלוקים פשוט לא בא לי את זה תנו פיתרון
סליחה על החפירה
אנונימית