9 תשובות
לא כזה גרוע
זה די קורה לכולם אז..
אוי מביך
תקווי שהוא לא ער
שואל השאלה:
בוואצאפ
אנונימית
שואל השאלה:
הוא שם לב כבר אוף
אנונימית
אולי זה יחזיר את הקשר ביניכים לכי תדעי..
שואל השאלה:
הוא שולח לי הודעות רק כשהוא שיכור בלילה וחזרתי לשיחה שהייתה לנו לפני כמה ימים ובטעות לחצתי עליה ולא עניתי לו למה שהוא כתב היום
אנונימית
איך את יודעת שהוא שם לב ?
אולי הוא ישן
אפשר למחוק את הלייק
כדאי שתמחקי
אבל גם אם לא - לא סוף העולם
באותו הנושא: