16 תשובות
בטח
שואל השאלה:
כי יש לי חוסר ביטחון מטורף :(
כי יש לי חוסר ביטחון מטורף :(
אנונימית
בגלל הקורונה? כן
אם זה בגלל חוסר ביטחון אני הייתי ממליצה לך להוריד כמה שיותר מהר, אסור להתרגל לזה כי אי אפשר להשאר עם זה לכל החיים
תאהבי את עצמך כמו שאת, ועם הזמן תתרגלי לראות את עצמך ככה
אם זה בגלל חוסר ביטחון אני הייתי ממליצה לך להוריד כמה שיותר מהר, אסור להתרגל לזה כי אי אפשר להשאר עם זה לכל החיים
תאהבי את עצמך כמו שאת, ועם הזמן תתרגלי לראות את עצמך ככה
ברור אני גם ככה:)
חחח אני עדיין שמה
כן
מבינה אותך ממש, מאמינה בך שתצליחי להתגבר על החוסר ביטחון הזה ולהבין שאת יפה ואת לא צריכה לשים על אף אחד ולהיות בלי מסכה ❤
מבינה אותך ממש, מאמינה בך שתצליחי להתגבר על החוסר ביטחון הזה ולהבין שאת יפה ואת לא צריכה לשים על אף אחד ולהיות בלי מסכה ❤
זה כלכך קשה ואני גם איתך באותו מצב מוזמנת לדבר איתי בפרטי ונעבור את זה ביחד!!
אנונימית
תשימי אם את מרגישה יותר בנוח.. שתדעי שממש עד ליפניי חודשיים הייתי גם ככה עד שהוצאתי לגמרי. זה קשה לצאת מזה אבל בסוף אפשרי :)
אל תשימי על אנשים את רוצה לשים עדיין תשימי
אל תשימי על אנשים את רוצה לשים עדיין תשימי
לא.
אני לא שם ומרגיש מעולה, לנשום אוויר.
אני לא שם ומרגיש מעולה, לנשום אוויר.
לא
אני לגמרי איתך בזה ושמה מסיכה רוב הזמן בגלל חוסר ביטחון, את לא חייבת להוריד אם את מרגישה לא בנוח, אם תרצי תפני אליי בנוגע לזה:)
לא לגיטימי? למה לא? היא לא מרגישה בנוח בלי.
לגיטימי כלומר אפשרי - כן, לא יסתכלט עלייך מוזר.