10 תשובות
אין לי אחד כזה ):
חבר טוב שלי
כי הוא שם בשבילי כל הזמן
כי הוא שם בשבילי כל הזמן
סבתא שלי.היא הייתה שמה בשבילי בדברים הכי קשים שחוויתי
אמא שלי ואחיין שלי. לא יודעת להסביר למה.
אחותי הגדולה, כי הפחד מלאבד מישהו רק מגביר את האהבה כלפיו.
אף אחד
כנראה אחותי הקטנה
יש לי כמה אנשים
החברה הכי טובה שלי- היא באמת מדהימה היא הייתה איתי ברגעים הכי קשים שלי ואני יודעת שהיא תיהיה איתי תמיד לא משנה מה והיא תעזור לי בכל מצב אפשרי ואני ככ מעריכה אותה
חבר שלי- הוא הציל אותי מתקופה מזעזעת שלי והוא מדהים הוא מצחיק אותי דואג לי ועושה בשבילי הכל ואני ככ אוהבת אותו ומעריכה אותו.
אחותי- היא תמיד כאן כדי לעזור לי ולהקשיב לי ולתמוך בי בהכל אומנם רוב הזמן היא מעצבנת אבל בסך הכל היא אחות מדהימה שתמיד תיהיה כאן בשבילי לא משנה מה
החברה הכי טובה שלי- היא באמת מדהימה היא הייתה איתי ברגעים הכי קשים שלי ואני יודעת שהיא תיהיה איתי תמיד לא משנה מה והיא תעזור לי בכל מצב אפשרי ואני ככ מעריכה אותה
חבר שלי- הוא הציל אותי מתקופה מזעזעת שלי והוא מדהים הוא מצחיק אותי דואג לי ועושה בשבילי הכל ואני ככ אוהבת אותו ומעריכה אותו.
אחותי- היא תמיד כאן כדי לעזור לי ולהקשיב לי ולתמוך בי בהכל אומנם רוב הזמן היא מעצבנת אבל בסך הכל היא אחות מדהימה שתמיד תיהיה כאן בשבילי לא משנה מה
פעם היו מלא אנשים שהיו נורא חשובים לי, בסופו של דבר התגלו כאנשים לא טובים בעיניי...
כרגע הבן אדם הכי חשוב לי זה אמא / אבא שלי, אני מעריכה אותם כל כך ואני יודעת שהם יקבלו אותי לא משנה מה יקרה או מה אעשה.
כרגע הבן אדם הכי חשוב לי זה אמא / אבא שלי, אני מעריכה אותם כל כך ואני יודעת שהם יקבלו אותי לא משנה מה יקרה או מה אעשה.
דיאן מהאח הגדול
אנונימי
באותו הנושא: