8 תשובות
בןכה פשוט
שואל השאלה:
אתם יכולים לפרט קצת יותר? ומי שלא יודע מה זה זובור יכול לבדוק באינטרנט
אנונימית
מת מצחוק
על מה לפרט? זה לא מגניב לדעתי לעשות זובור לאנשים, זה סתם משפיל ובשביל מה? בשביל כמה דקות צחוק? עשו לי כשהייתי בכיתה ה זה היה מזעזע כל היסודי בדיוק היו בהפסקה ולא הפסקתי לבכות, כנראה זה ילדותי אבל שמעו הייתי בת 11
מה משפיל ומביך אני לא מבין זה צוחקים
כולה שופכים עליכם קמח ושוברים ביצה מה אתם נכנסים לדיכאון מזה
לדעתי זה מצחיק מאוד ואין לי בעיה שיעשו לי
זובור זה לא מגניב
צוחקת
מזה זוכר?