8 תשובות
זה נראלי סבבה גם אם הוא עושה את זה לכולם זה לא שהוא עושה את זה לך במטרה של הטרדה או משו
זה בסדר, הרבה מורים פונים ככה לתלמידים שלהם
אם זה לכולם הכל טוב
זה לגמרי בסדר
יכול להיות שהוא אמריקאי? כי בארצות הברית גם במכתבים לפקידים בממשלה או דברים רישמיים כותבים 'dear'
כן
שואל השאלה:
^serial killer יש מצב, אני פשוט יודעת שהוא אשכנזי. אבל יש מצב הוא היה תקופה בארה"ב.
אז אולי הוא התרגל
כל המורים שלי כאלה
אני מתה על זה זה גורם לי להרגיש זקנה כאילו כמו שילד בא אליי וקורא לי גבירתי