4 תשובות
אולי כדאי שתשאל במיקמק
אנונימית
תנסה למחוק את המשחק
זה אומר שהמשחק מלא השחקנים אז הוא גליג'י.
זה תלוי איזה משחק זה?
זה אומר שאתה משחק רובלוקס יותר מידי זמן