5 תשובות
אל תדאג אחי , תבוא בגישה טובה אתה תמצא חברים
תיהיה אתה וקח בחשבון שלא כל מי שבקבוצת וואטסאפ יתגייס איתך
שואל השאלה:
^אבל זאת הקבוצה של החטיבה לגיוס הקרוב
אנונימי
אין לך מה להילחץ תמיד אפשר למצוא את האנשים שלך לא משנה איפה אתה נמצא.
גם דרך אגב חטיבה זה מלא אנשים אתה תמצא את עצמך בפלוגה ובצוות עוד יותר
תהיה אתה ותתחבר למי שאתה תתחבר. בסופו של דבר אלה החבר'ה שתהיה איתם עכשיו 3 שנים אחי