8 תשובות
נגיד 12 ו 16 כן זה שלוש שנים הבדל אבל רואים שזה סוג של פדופיליה
כאילו כמו שהבחור פה רשם אם מישהו מתחת 16 עם מישהו מבוגר זה פדופיליה
זה משתנה בגיל של האנשים, 4 שנים הבדל בין ילדה בת 15 ל19 זה פדופיליה בעיניי אבל מגיל 22 ל26 זה סבבה
תלוי באיזה שלב בחיים. למשל הפרש של 6 שנים זה לא נורא בין בני זוג שהם בני 31 ו37.
אבל בגיל צעיר כן. למשל 16 ו22
חמש שנים
תלוי בגיל אבל נראלי 4
תלוי בגיל
נגיד 16 עם 20 זה לא טוב
אבל 20 עם 24 זה סבבה לגמרי
אז זה תלוי