7 תשובות
לא כדאי.
מסוכן מאוד ! במיוחד מהסיבה שאת בהירה.
לטווח הקרוב יכול לגרום להתייבשות, התעלפויות ולעוד הרבה מצבים שאת לא רוצה להגיע אליהם, לטווח הפחות קרוב לסרטן.
אנונימית
עדיף שלא
מאוד לא מומלץ, שניהם מעלים את הסיכון לסרטן בטווח הרחוק.
אבל באופן כללי, אם לא תשרפי בשמש או תשרפי קצת ברמה שלא תרגישי, המכונה יכולה לגרום לכוויות. אתמול היתה כאן מישהי שרשמה שהיא נשרפה במכונת שיזוף ושהכל שורף לה.
תעשי או זה או זה. זה מאוד מסוכן לעור
לא מומלץ
לא כדאי
עדיף בהדרגה
באותו הנושא: