10 תשובות
שואל השאלה:
את יודעת שם? יש לי אייפון
את יודעת שם? יש לי אייפון
אנונימית
גם לי, אמרתי לך שם של אפליקציה שיש גפ באייפון, ינשוט-inshot
תנסי capcut יש שם אפשרות כזאת את יכולה גם לעשות שם מלא דברים
נכון גם שם זה טוב אבל פחות מובן אם היא אף פעם לא השתמשה^
את צריכה להוריד את זה להוסיף קליפ, ללחוץ עליו ואז יהיה לך את מה שבתמונה
שואל השאלה:
מלכות תודה !
מלכות תודה !
אנונימית
לא בטיקטוק, יש לך אפליקציה ינשוט תנסי שם
שואל השאלה:
או אפילו לעשות צילום מסך ולהוסיף בעריכה תמונה לסרטון
או אפילו לעשות צילום מסך ולהוסיף בעריכה תמונה לסרטון
אנונימית
מאמינה שכן,תנסי לשחק עם זה ותצליחי